Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorОгнєва, Анастасія
dc.date.accessioned2023-12-01T21:09:41Z
dc.date.available2023-12-01T21:09:41Z
dc.date.issued2022-12-09
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165379
dc.description.abstractВ даній кваліфікаційній роботі було розроблено програму просування послуг магазину музичних товарів. Об’єкт дослідження – комерційна діяльність підприємства під назвою «ТРЕМБІТА» (Юридична назва ТОВ «ТРЕМБІТА»), яке знаходится в центральному районі міста Львів. Мета кваліфікаційної роботи – вивчення теоретичних аспектів аналізу та формування системи просування послуг підприємства на споживчому ринку і розробка заходів щодо просування послуг ТОВ «ТРЕМБІТА». У роботі використано такі методи наукових досліджень, як: системний аналіз (аналіз ефективності функціонування підприємства), застосування абсолютних і відносних величин, аналіз і синтез (при виробленні шляхів вдосконалення товарного асортименту підприємства), EFAS-аналіз, IFAS-аналіз, SWOT-аналіз, метод попарних порівнянь, розрахунково- конструктивний, графічні прийоми (при ілюстрації аналітичної інформації). Кваліфікаційна робота напряму взаємопов’язана з виконаною переддипломною практикою на підприємстві ТОВ «ТРЕМБІТА»uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПОСЛУГА, ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ, ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, СПОЖИВЧІ ВПОДОБАННЯ, АСОРТИМЕНТuk_UA
dc.titleРозробка програми просування послуг на споживчому ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу