Дослідження поведінки споживачів закладу громадського харчування
Abstract
Об’єктом дослідження виступає маркетингова діяльність підприємства на ринку громадського харчування.
Мета дослідження – визначення факторів, що впливають на формування поведінки споживачів закладів на ринку послуг громадського харчування.
Під час виконання кваліфікаційної роботи було досліджено особливості поведінки споживачів підприємства, що діє на ринку громадського харчування. Також було проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовища підприємства, проведено IFAS-, EFAS- та PEST-аналіз , визначено напрямки реалізації сильних сторін закладу, провівши SWOT-аналіз; було проведено такі маркетингові дослідження: анкетування, фокус-групи.
На основі проведених досліджень було сформульовано рекомендації для підвищення рівня завантаженості закладу в ранкові години. Більш того, з метою підвищення впізнаваності кафе було адаптовано контент закладу в соціальних мережах, що швидко дало свої результати у вигляді підвищення охоплень та збільшення взаємодії користувачів з акаунтом.
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок з виконаним курсовим проєктом з маркетингового дослідження.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Формування та впровадження ринкової стратегії компанії на ринку послуг громадського харчування м. Дніпра
Лось, Руслана (2022-06-10)Пояснювальна записка: 102 с., 3 рис., 16 табл., 3 додатки, 59 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства громадського харчування ФОП «Касторних В.І.» як засновника кав’ярні «High hill coffee ... -
Удосконалення системи маркетингових комунікацій компанії на ринку громадського харчування
Гмиря, Марина (2020-01-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову комунікаційну діяльність підприємств України на ринку громадського харчування, також було проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє (можливості та ... -
Розширення асортименту послуг закладу громадського харчування
Андрійчук, Крістіна (2021-06-11)Пояснювальна записка: 61 сторінка, 16 рисунків, 8 таблиць, 26 використаних джерел, 7 додатків. Під час виконання кваліфікаційної роботи, було проаналізовано маркетингову діяльність підприємства, а саме: провели аналіз ...