Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГаража, Владислава
dc.date.accessioned2023-12-11T19:12:49Z
dc.date.available2023-12-11T19:12:49Z
dc.date.issued2023-06-09
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165404
dc.description.abstractУ роботі проаналізована маркетингова та рекламна діяльність підприємства молокопереробної галузі, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства, визначена цільова аудиторія потенційних споживачів продукції підприємства. Об’єкт розроблення: процес маркетингової комунікаційної діяльності підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: дослідження теоретико-методичних підходів до сутності та ролі реклами, як основного елементу комплексу маркетингу та розробка пропозиції щодо удосконалення рекламних комунікацій підприємства. Положення що захищаються: формування рекламних комунікацій підприємства в соціальних мережах, що сприяє приросту валового доходу. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими проєктами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення рекламних комунікацій підприємства. У роботі використано такі методи досліджень: кабінетні методи дослідження, методи фінансово-економічного аналізу, аналіз статистичних даних, PEST-аналіз, IFAS-аналіз, SWOT-аналіз, наукової абстракції, індукції та дедукції, логічного аналізу та синтезу, системного підходу тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ, РЕКЛАМА, DIGITAL-МАРКЕТИНГuk_UA
dc.titleРекламна діяльність у комплексі маркетингових комунікацій підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу