Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДробот, Ігор
dc.date.accessioned2023-12-11T19:15:28Z
dc.date.available2023-12-11T19:15:28Z
dc.date.issued2023-06-09
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165406
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра досліджуються теоретичні аспекти формування маркетингової рішень підприємства роздрібної торгівлі. Досліджуються теоретичні підходи до формування маркетингових рішень з метою підвищення ступеню лояльності споживачів до підприємства. Розглядаються фактори зовнішнього і внутрішнього маркетингового середовища підприємства, які мають безпосередній вплив на вибір підприємством напрямків подальшого розвитку. Об’єктом дослідження є українське підприємство ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛК-ТРАНС», мережа магазинів «ЛотОК» – роздрібний магазин продуктів. Проаналізовано основні економічні показники роботи магазину та виконано аналіз маркетингової діяльності підприємства, визначено основні сильні та слабкі сторони. Виконано аналіз українського ринку ритейлу за останні три роки. Зроблено висновки та подано пропозиції щодо формування маркетингових рішень для подальшого розвитку магазину з урахування сучасних тенденцій – принципів формування лояльності та дотримання принципів сталого розвитку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВІ РІШЕННЯ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, СПОЖИВАЧІ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, ЛОЯЛЬНІСТЬ, ОМНІКАНАЛЬНІСТЬuk_UA
dc.titleМаркетингові рішення підприємства роздрібної торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу