Дослідження поведінки споживачів з метою оновлення асортименту товарів
Zusammenfassung
У кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність компанії на ресторанному ринку, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження з метою оновлення асортименту товарів.
Об’єктом кваліфікаційної роботи є: процес поведінки споживачів та маркетингової товарної політики компанії.
Метою кваліфікаційної роботи є: дослідження поведінки споживачів з метою оновлення асортименту товарів.
Предметом кваліфікаційної роботи є: теоретико-методичні аспекти дослідження поведінки споживачів з метою оновлення асортименту товарів.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингового стратегічного планування, маркетингового ціноутворення та маркетинговими дослідженнями.
У роботі використано такі методи досліджень: метод кількісних опитувань, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.