Обґрунтування клієнтоорієнтованого підходу при забезпеченні додаткових послуг підприємства
Zusammenfassung
У кваліфікаційній роботі досліджено особливості клієнтоорієнтованого підходу при забезпеченні додаткових послуг підприємства, а саме McDonald’s на ринку швидкого харчування. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовища підприємства. Проведено дослідження споживчих уподобань цільової аудиторії підприємства відносно доставки та виявлено ключові аспекти що впливають на вибір чи не вибір споживачем сервісів доставки продукції підприємства з метою виявлення відношення споживачів підприємства швидкого громадського харчування до сервісів доставки.
Об’єкт розроблення: процес обслуговування клієнтів закладу швидкого громадського харчування.
Мета кваліфікаційної роботи: виявлення ставлення клієнтів закладу швидкого громадського харчування до сервісів доставки.
Положення, що захищаються: моделі поведінки наявних споживачів продукції підприємства залежать від моделей поведінки співробітників сервісів доставки та їхньої кількості. Розуміння можливості покращення якості співробітництва підприємства та сервісів доставки та послуг, які надаються, підвищує рівень заводоленості споживачів та їхню кількості прямопропорційно.
Кваліфікаційна робота має тісний зв`язок з курсовими проєктами з маркетингових досліджень та маркетингового стратегічного планування.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає у відповідності обґрунтування клієнтоорієнтованого підходу підприємства моделям споживчої поведінки існуючих клієтів підприємства та сервісів доставки його продукції з урахуванням проблематики сервісів доставки, що впливають на вибір споживача на ринку швидкого харчування.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: було запропоновано покращувати співробітництво підприємства за сервісами доставки, а саме удосконалювати навички співробітників сервісів доставки роботи з клієнтами та збільшувати їх штат для зменшення часу очікування клієнтом замовлення.
У роботі використано такі методи досліджeнь: метод експертних оцінок; методи маркетингових досліджень: кабінетні дослідження, дескриптивні, а саме метод опитування; статистичні методи (частотний та аналіз спрягованості); методи маркетингового аналізу (IFAS-аналіз; EFAS-аналіз; PESTS-аналіз; конкурентний аналіз; SWOT-аналіз).