Формування програми лояльності підприємства на ринку послуг
Abstract
У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства на ринку послуг, проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства, визначено сегмент та конкурентів. Проведено маркетингове дослідження щодо впливу факторів при виборі автомийок та споживчої лояльності з метою визначення оцінки лояльності споживачів та його покращення.
Об’єкт розроблення: процес маркетингової комунікаційної взаємодії підприємства з клієнтами.
Мета кваліфікаційної роботи: розробка заходів щодо формування програми лояльності підприємства «Carlab» на ринку послуг.
Положення, що захищаються: Програма лояльності підприємства, яка розроблена з урахуванням результатів маркетингових досліджень споживчої поведінки, сприяє збереженню існуючих та залученню нових клієнтів.
Кваліфікаційна робота має безпосередній зв'язок із виконаними раніше курсовими проєктами та практичними роботами.
Результати роботи можуть бути використані на підприємствах України з миття авто.
Сферою практичного використання результатів роботи є підприємство автомийка «Carlab». Отримані результати будуть використані при розробці та плануванні маркетингової програми підприємства на ринку послуг автомийок.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення та запровадження акцій, знижок, випуск накопичувальних карток.
У роботі були використані: метод експертних оцінок, статистичні методи, методи маркетингових досліджень, метод NPS.