Організація маркетингової діяльності підприємства та шляхи її вдосконалення
Abstract
У кваліфікаційній роботі проаналізовано організацію маркетингової діяльності ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП», а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства.
Об’єкт розроблення: процес маркетингової діяльності підприємства.
Мета кваліфікаційної роботи: аналіз сучасного стану організації маркетингової діяльності підприємства, виявлення проблем та недоліків існуючих стратегій, а також розроблення пропозицій та рекомендацій щодо вдосконалення цієї діяльності.
Положення, що захищаються: розробка шляхів вдосконалення маркетингової діяльності підприємства: розрахунок витрат на створення служби маркетингу, оптимізація бюджетування маркетингових комунікацій та розробка рекомендацій щодо покращення стратегії маркетингу
Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП» задля підвищення обізнаності споживачів та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства.
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими проєктами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати можуть бути використані підприємством для удосконалення своєї діяльності.
Робота має застосування в галузі організації маркетингової діяльності на підприємстві. Вона спрямована на вдосконалення стратегій маркетингу, підвищення ефективності маркетингових комунікацій та оптимізацію бюджетування маркетингових заходів.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає у створенні ефективного маркетингового підрозділу з кваліфікованими спеціалістами, що сприятиме підвищенню рівня продажів, популярності підприємства та виходу на новий асортимент. Також, використання соціальних мереж та проведення глибокого маркетингового аналізу допоможуть у забезпеченні успішної маркетингової діяльності.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, процедур та механізмів маркетингової діяльності; створення ефективного маркетингового підрозділу з кваліфікованими спеціалістами.
У роботі було використано такі методи досліджень: SWOT-аналіз, PEST-аналіз, матриця БГК, матриця McKinsey, SHELL/DPM MATRIX.