Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorФролова, Віталіна
dc.date.accessioned2023-12-11T19:46:21Z
dc.date.available2023-12-11T19:46:21Z
dc.date.issued2023-06-09
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165424
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено особливості поведінки споживачів на ринку додаткових освітніх послуг. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище школи англійської мови «Yellow Submarines». Проведено дослідження та виявлено медіа-вподобання споживачів підприємства. Об’єкт дослідження: поведінка споживачів на ринку додаткових освітніх послуг. Мета кваліфікаційної роботи: виявлення факторів, що впливають на рішення споживачів щодо вибору освітніх послуг, їхні вимоги та пріоритети вибору. Інформація щодо впровадження (за наявності): результати впроваджені в маркетингову діяльність ФОП «Лященко Влада Володимирівна». Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок з курсовими проєктами, навчальним та виробничими практиками. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: основними рекомендаціями щодо розвитку підприємства є вдосконалення маркетингової комунікаційної політики за кожним окремим сегментом споживачів. В роботі використані наступні дослідницькі методи: метод портфельного аналізу – АВС-XYZ-аналіз); метод експертних оцінок (при оцінці факторів маркетингового середовища; метод кількісного дослідження: опитування; методи маркетингового аналізу (IFAS-аналіз при оцінці факторів внутрішнього середовища підприємства; EFAS-аналіз при оцінці факторів зовнішнього середовища підприємства; SWOT-аналіз при обґрунтуванні маркетингового шляхів розвитку підприємства).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectАНГЛІЙСЬКА МОВА, ШКОЛА, ОСВІТНІ ПОСЛУГИ, НАВЧАННЯuk_UA
dc.titleДослідження споживчої поведінки на ринку додаткових освітніх послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу