Застосування інструментів цифрового маркетингу для компанії на ринку зоотоварів
Resumen
В кваліфікаційній роботі проаналізовано застосування інструментів цифрового маркетингу підприємствами на ринку зоологічних товарів. Проведені дослідження щодо особливостей використання цифрових інструментів для просування продукції на ринку зоотоварів: сайту, мобільного додатку, сторінок у соціальних мережах. Робота містить маркетингове дослідження споживачів зоотоварів. З’ясовано ставлення споживачів до досліджуваного підприємства, вимоги споживачів щодо інформації про товари даної групи, а також надано рекомендації щодо формування комплексу інструментів цифрового маркетингу.
Об'єктом дослідження виступає процес маркетингової комунікаційної взаємодії підприємства з клієнтами в мережі Інтернет.
Мета кваліфікаці
кваліфікаційноної роботи: розробка теоретичних та методологічних
засад, а також практичних рекомендацірекомендацій щодо застосування інструментів
цифрового маркетингу для компанії на ринку зоотоварів.
Положення, що захищаються: розроблені рекомендації щодо формування комплексу цифрових маркетингових комунікацій для підприємства на підставі проведених маркетингових досліджень сприяють підвищенню ефективності маркетингової комунікаційної взаємодії підприємства з клієнтами в мережі Інтернеті.
Інформація щодо впровадження: результати цього дослідження можуть бути цінними як у науковому, так і у практичному плані. Науково вони допоможуть розширити розуміння поведінки споживачів на ринку непродовольчих товарів і виявити фактори, що впливають на їхні вибори. Практично ж, отримані висновки можуть бути використані підприємством «Триплекс» для формування маркетингових комунікаційних стратегій, підвищення задоволеності споживачів і досягнення конкурентної переваги на ринку.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, поведінки споживача, науковими студентськими роботами з маркетингу. Робота має застосування у галузі.
Сфера застосування: отримані результати можуть бути застосовані при формуванні маркетингової комунікаційної стратегії ТОВ «Триплекс» на ринку зоологічних товарів.
У роботі використано наступні методи: методи маркетингових досліджень (кабінетні дослідження, дескриптивні, метод опитування), статистичниі мeтоди, анкeтування, якісний мeтод, глибиннe інтeрв’ю, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS- аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.
Ключові слова: маркетинг, маркетингове дослідження, цифрові інструменти, сайт, соціальні мережі.