Використання інструментів цифрового маркетингу в просуванні товарів підприємства у сфері торгівлі
Abstract
У кваліфікаційній роботі було досліджено маркетинг DTS-Parts, що є
об'єктом дослідження у цій кваліфікаційної роботі. Були описані основні її
характеристики, а також складена програма бізнес-моделі для кращого
розуміння процесів реалізації товарів у підприємства та виявлення процесів,
які можуть бути оптимізовані.
Об’єктом дослідження є цифровий маркетинг і його інструменти.
Предмет дослідження –застосування інструменів цифрового
маркетингу в підтриємстві DTS-Parts.
Метою кваліфікаційної роботи є розробка комплексу заходів із
застосуванням цифрового маркетингу в рамках підвищення ефективності
діяльності підприємства на ринку торгівлі автомобільними запчастинами.
Практична застосування результатів дослідження. За результатами
дослідження було запропоновано рекомендації щодо застосування стратегії
просування за допомогою цифрового маркетингу в рамках підвищення
ефективності діяльності підприємства на ринку торгівлі автомобільними
запчастинами.
Кваліфікаційна робота має зв’язок із виконаними курсовими роботами
з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування,
маркетингового ціноутворення, поведінки споживача.
У кваліфікаційній роботі було досліджено маркетинг DTS-Parts. Були
описані основні її характеристики, а також складена програма бізнес-моделі
для кращого розуміння процесів реалізації товарів у підприємства та
виявлення процесів, які можуть бути оптимізовані.
У роботі використано такі методи досліджень: IFAS-аналіз,PESTLE-
аналіз , SWOТ-аналіз, аналіз цільової аудиторії за моделлю 5W, Аналіз
конкурентів , аналіз показників SEO.