Маркетингова діяльність мобільного банку monobank
Zusammenfassung
В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства на ринку банківських послуг, зокрема спрямованої на дослідження ринку та споживачів. Проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища необанку monobank (яке працює за ліцензією АТ "Універсал Банк"). В ході виконання кваліфікаційної роботи також було проведено маркетингове дослідження, спрямоване на визначення рівня довіри до компанії споживачів середнього та старшого віку (від 40 років та більше). Під час дослідження було насправді виявлено як слабкі сторони банку, так і сильні, які значно підсилюють конкурентоспроможність підприємства, у порівнянні з конкуруючими компаніями.
Об'єкт розроблення: розробка плану маркетингової діяльності підприємства на ринку банківських послуг.
Мета кваліфікаційної роботи: дослідження теоретико-методичних засад маркетингової політики підприємства, а також розробка шляхів розвитку та покращення політики компанії та сприяння збільшенню кількості клієнтів.
Положення, що захищаються: результати, які вдалось здобути в ході проведення маркетингового дослідження допоможуть підвищити рівень лояльності клієнтів, зміцнити рівень довіри, а також отримати більш повну картину ситуації на ринку фінансових послуг України.
У роботі використано наступні методи - SWOT-аналіз, PEST-аналіз, IFAS-аналіз, опитування, аналіз ринку за допомогою вторинної інформації з відкритих джерел, спостереження, аналіз маркетинг-міксу.