Оптимізація необхідної кількості операторів колл-центру. Метод Ерланга
Date Issued
2022
Author(s)
Хом'як, Т. В.
Безугла, О. В.
Abstract
Описано процес роботи контактного центру, розраховано
необхідну кількість операторів у зміні на основі прогнозованого рівня
навантаження та заданого рівня якості обслуговування. Очікується позитивна
економічна ефективність завдяки застосування методів планування кількості
операторів у зміні і таким чином знизити витрати на персонал.
необхідну кількість операторів у зміні на основі прогнозованого рівня
навантаження та заданого рівня якості обслуговування. Очікується позитивна
економічна ефективність завдяки застосування методів планування кількості
операторів у зміні і таким чином знизити витрати на персонал.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
konfer_21_-149-151.pdf
Size
621.11 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):2925adbe271a59d5a559abb5ba2a445d