Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Наукова весна
  4. «Наукова весна» 2024 : матеріали XIV Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року
  5. Секція «Підприємництво та торгівля»
  6. Стратегія розвитку як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств
 
  • Details

Стратегія розвитку як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств

Date Issued
2024
Author(s)
Сорока, І. В. 
Вагонова, О. Г. 
Abstract
В сучасних умовах здійснення підприємницької діяльності запорукою ії успіху, стабільності і процвітання, а також зростання прибутковості є конкурентоспроможність підприємства. Вперше здатність підприємства отримувати прибуток за допомогою створення конкурентоспроможного товару виділив М. Портер, який визначив конкурентоспроможність підприємства як «змагальну здатність здійснювати свою діяльність в умовах ринкових відносин і отримувати при цьому прибуток, достатню для науково-технічного вдосконалення виробництва, стимулювання працівників і підтримки працівників (їх роботи) на високому якісному рівні» [1]. Конкурентоспроможність підприємства ‒ здатність до виробництва та реалізації швидше, дешевше, товарів вищої якості ніж конкуренти, продавати в достатній кількості, при високому технологічному рівні обслуговування
Subjects

стратегія розвитку

конкурентноспроможніс...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Scientific_Spring_2024-407-408.pdf

Size

307.14 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):067ab8d33b69108676549fe9e39c3d24

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify