Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг
Короткий опис(реферат)
У роботі було проаналізовано діяльність ФОП «NeoDental Clinic» на ринку стоматологічних послуг. Проведено маркетингову оцінку роботи підприємства, проаналізовано спектр його послуг та економічні показники діяльності. Предметом дослідження є: процес формування та впровадження маркетингової стратегії підприємства на ринку стоматологічних послуг. Об’єктом дослідження є: взаємовідносини між економічними суб’єктами з приводу досягнення маркетингових стратегічних цілей на ринку послуг.
Метою кваліфікаційної роботи є вдосконалення теоретико-методичних та практичних положень щодо формування і впровадження маркетингової стратегії підприємства на ринку стоматологічних послуг.
Використано загальнонаукові методи та методи економічного аналізу: балансовий, статистичний, аналітичний, методи експертної оцінки – при дослідженні стану, динаміки та перспектив розвитку стоматологічної клініки NeoDental Clinic». Проаналізовано комплекс маркетингу на підприємстві за допомогою Pest – аналізу та SWOT – аналізу.
Запропоновано маркетингові заходи, які допоможуть покращити позиції підприємства на ринку серед конкурентів.