Конкурентоспроможність підприємства як запорука досягнення цілей сталого розвитку
Date Issued
2025
Author(s)
Прохоренко Є.П.
Editor(s)
Іванова М. І.
Abstract
Конкурентоспроможність підприємства складається с багатьох факторів, жоден з яких не має вирішального впливу, але за рахунок синергетичного ефекту з іншими факторами обумовлює позицію підприємства порівняно з конкурентами. Одним з таких важливих факторів є екологічність підприємства. Сучасні концепції менеджменту більше не можуть ігнорувати цей фактор при формуванні теорії сталого розвитку підприємства. На сьогодні навіть собівартість готового продукту або послуги не є вирішальною при формуванні ринкової частки підприємства. Так, собівартість пакету-майки для фасування овочів з поліетилену є нижчою, ніж аналогічного пакету з біорозкладного матеріалу. Це обумовлено двома основними чинниками – різницею в вартості сировини і фізичною неможливістю переробки біорозкладних пакетів. При виробництві таких пакетів завжди є певна кількість браку і вирубка до 20%
площини пакету.
площини пакету.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Scientific_Spring_2025-262-263.pdf
Size
434.87 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):e6f7a0cc7bc01a7e2282dd8583f8a3fe