Комерціалізація результатів діяльності як завдання стратегії розвитку підприємницького університету
Date Issued
2025
Author(s)
Кукуюк О.І.
Editor(s)
Abstract
З розвитком світових глобалізаційних процесів класичні моделі формування вищої освіти вже не дозволяють університетам бути успішними в умовах жорсткої ринкової конкуренції, побудованої переважно на необхідності впровадження постійно змінних потреб суспільства в інноваційних технологіях. Стратегія розвитку закладів вищої освіти, на наш погляд, повинна бути пов’язана з поєднанням викладацької, науково-дослідної й підприємницької діяльностей, здійснюючи комерціалізацію знань та результатів науково-дослідних робіт. Реалізація однієї з цілей такої стратегії дає можливість модернізувати матеріально-технічну базу закладу вищої освіти, що, в свою чергу, забезпечить якість підготовки фахівців й надання освітніх послуг. Отже, така модернізація здійснюється в процесах діяльності закладу вищої освіти за такими по суті
підприємницькими напрямами як господарчий, матеріально-технічний, фінансово-економічний, інноваційний.
підприємницькими напрямами як господарчий, матеріально-технічний, фінансово-економічний, інноваційний.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Scientific_Spring_2025-456-457.pdf
Size
314.95 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):c248cd8dbc06151c01956c5a43b86b68