Фінансово-економічний факультет: Recent submissions
Зараз показуються 161-180 з 756
-
Формування Інтернет рекламної кампанії підприємства
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано рекламну-інтернет діяльність підприємства ресторанного бізнесу на кавовому ринку, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та ... -
Цифрові методи просування медтехніки на споживчому ринку
(2023-06-09)Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність на роздрібному ринку товарів попереднього вибору. Предметом дослідження є цифрові методи маркетингового просування товарів в умовах посилення невизначеності споживчих ... -
Формування політики мерчандайзингу компанії
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз функціонування підприємства роздрібної торгівлі, особлива увага була привернута політиці мерчандайзингу компанії. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє ДП «АДІДАС УКРАЇНА». ... -
Організація маркетингової діяльності підприємства та шляхи її вдосконалення
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано організацію маркетингової діяльності ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП», а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Об’єкт ... -
Планування маркетингової стратегії компанії
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі досліджувалося ТОВ з обмеженою відповідальністю «КРЕАТИВ КОМПАНІ УКРАЇНА». В ході виконання кваліфікаційної роботи були проаналізовані внутрішнє та зовнішнє середовища компанії, проведений детальний ... -
Формування програми лояльності підприємства на ринку послуг
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства на ринку послуг, проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства, визначено сегмент ... -
Використання соціальних мереж в управлінні купівельною поведінкою на ринку споживчих послуг
(2023-06-09)Об’єктом дослідження в роботі є маркетингове управління купівельною поведінкою споживача. Предметом дослідження є використання соціальних мереж в маркетинговому управлінні купівельною поведінкою на ринку споживчих ... -
Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку непродовольчих товарів
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі проаналізовано споживчий вибір на ринку непродовольчих товарів. Проведено дослідження поведінки споживачів емальованого посуду. Робота містить аналіз факторів, що впливають на споживчий вибір, ... -
Маркетингова програма виведення нового товару на споживчий ринок
(2023-06-09)Об’єктом кваліфікаційної роботи є маркетингова діяльність великого виробничого підприємства. Предметом кваліфікаційної роботи є маркетингові методи виробничого підприємства щодо виведення нового товару. Мета дослідження ... -
Комплекс маркетингових комунікацій виставкової кампанії підприємства «Агро-Солді»
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано комплекс маркетингових комунікацій виставкової кампанії підприємства «Агро-Солді». Об’єкт розроблення: процес організації та проведення виставкової діяльності ТОВ «Агро-Солді». Мета ... -
Обґрунтування клієнтоорієнтованого підходу при забезпеченні додаткових послуг підприємства
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі досліджено особливості клієнтоорієнтованого підходу при забезпеченні додаткових послуг підприємства, а саме McDonald’s на ринку швидкого харчування. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовища ... -
Івент-маркетинг як інструмент просування бізнесу
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі досліджено особливості організації та проведення івентів на підприємстві. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовища компанії. Проведено дослідження та виявлено ключові цілі відвідування ... -
Дослідження поведінки споживачів з метою оновлення асортименту товарів
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність компанії на ресторанному ринку, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове ... -
Формування маркетингової стратегії розвитку товару промислового підприємства
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову стратегію розвитку товару, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) промислового підприємства. Розроблена ... -
Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку позашкільної освіти
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства на ринку позашкільної освіти. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) середовище підприємства. Проведено маркетингове дослідження з метоювивчення ... -
Брендинг як технологія формування конкурентоспроможності підприємства
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проведено дослідження процесу маркетингової діяльності підприємства. Предметом дослідження є інструменти просування бренду. У роботі висвітлено теоретико-методичні засади дослідження брендингу як ... -
Маркетингові рішення підприємства роздрібної торгівлі
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі бакалавра досліджуються теоретичні аспекти формування маркетингової рішень підприємства роздрібної торгівлі. Досліджуються теоретичні підходи до формування маркетингових рішень з метою підвищення ... -
Маркетинговий інструментарій позиціонування бренду на ринку цифрових послуг
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетинговий інструментарій позиціонування бренду компанії «NEURON» на ринку цифрових послуг. Об’єкт дослідження: теоретичні й практичні аспекти маркетингової діяльності компанії ... -
Рекламна діяльність у комплексі маркетингових комунікацій підприємства
(2023-06-09)У роботі проаналізована маркетингова та рекламна діяльність підприємства молокопереробної галузі, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства, ... -
Маркетингова стратегія аграрного підприємства
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства «ОЗСМ «Агротех». Здійснено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства. У ході проведення маркетингового дослідження виявлено управлінську ...