Фінансово-економічний факультет: Recent submissions
Зараз показуються 181-200 з 756
-
Дослідження лояльності споживачів до підприємства на ринку послуг
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проведено дослідження лояльності споживачів до підприємства на ринку послуг. Розглянуто технології та особливості формування програм споживчої лояльності у сфері розважальних послуг. Визначено ... -
Дослідження поведінки споживачів закладу громадського харчування
(2023-06-09)Об’єктом дослідження виступає маркетингова діяльність підприємства на ринку громадського харчування. Мета дослідження – визначення факторів, що впливають на формування поведінки споживачів закладів на ринку послуг ... -
Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі досліджено особливості формування маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовища підприємства. Проведено дослідження поведінки споживачів на ... -
Комплекс маркетингових комунікацій роздрібного підприємства на ринку будівельних матеріалів
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства роздрібної торгівлі. Проведено маркетингове дослідження вподобань споживачів магазину з метою подальшого впровадження маркетингових комунікацій та покращення ... -
Споживчі вподобання на ринку товарів попереднього вибору
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано споживчі вподобання на ринку товарів попереднього вибору, на прикладі підприємства “Дніпро М”, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe ... -
Маркетингові Інтернет-комунікації підприємства на ринку банківських послуг
(2023-06-09)Об’єкт кваліфікаційної роботи – процес маркетингової взаємодії АТ «АКБ «КОНКОРД» з клієнтами. Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингових Інтернет-комунікацій підприємства на ринку ... -
Маркетинговий аналіз діяльності підприємства на ринку будівельних матеріалів
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проведено маркетинговий аналіз промислового підприємства, визначено потенційні ринки збуту . Проведено маркетинго ве дослідження внутрішнього середовища підприємства , враховуючи обсяг реалізованої ... -
Управління Інтернет-маркетинговими комунікаціями компанії на ринку побутової техніки України
(2022-12-09)Об'єкт дослідження: процес управління маркетинговою діяльністю компанії. Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення й удосконалення теоретико-методологічних аспектів управління Інтернет-маркетинговими комунікаціями компанії ... -
Рекламна стратегія роздрібного підприємства в умовах кризи
(2022-12-09)В кваліфікаційній роботі проаналізовано внутрішнє середовище підприємства, маркетингову та рекламну діяльність підприємства, а також наявну рекламну стратегію. Також проаналізовано зовнішнє середовище підприємства, визначено ... -
Розробка програми просування послуг на споживчому ринку
(2022-12-09)В даній кваліфікаційній роботі було розроблено програму просування послуг магазину музичних товарів. Об’єкт дослідження – комерційна діяльність підприємства під назвою «ТРЕМБІТА» (Юридична назва ТОВ «ТРЕМБІТА»), яке ... -
Формування маркетингової збутової стратегії промислового підприємства
(2022-12-09)Посилення конкуренції і насичення ринків продукцією змушують підприємства витрачати багато коштів і сил на просування продукції. Грамотне управління маркетингом має допомогти організації вижити в жорсткій конкуренції, ... -
Стратегія просування товарів мережі магазинів на споживчому ринку
(2022-12-09)Об’єкт дослідження: процес управління маркетинговою діяльністю компанії на споживчому ринку. Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення та удосконалення теоретико-методологічних складових стратегії просування товарів мережі ... -
Стратегія просування зоологічних товарів на споживчому ринку
(2022-12-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано діючу на підприємстві ТОВ «ZooComplex» стратегію просування зоотоварів, виявлено проблеми, пов’язані із неефективною системою Інтернет-маркетингу, запропоновано шляхи побудови ... -
Формування комплексу маркетингових комунікацій для власної торгової марки ритейлера
(2022-12-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства на товарів краси та здоров’я, також дослідженні внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) компанії. ... -
Розроблення маркетингової комунікаційної стратегії школи англійської мови FRIENDS English Club
(2022-12-09)У кваліфікаційній роботі досліджено підприємство – ТОВ «ФРЕНДС IНГЛIШ КЛАБ» у м. Дніпро. Робота має тісний зв'язок з роботами з інтернет маркетингових досліджень, бренд менеджменту, економічного обґрунтування маркетингових ... -
Імплементація маркетингових стратегічних рішень в діяльність підприємства
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі проаналізовано імплементцацію маркетингових стратегічних рішень кав’ярні «Berry Avenue», а також досліджено внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) ... -
Формування корпоративної культури підприємства
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі було проведено дослідження та аналіз ефектиності корпоративної культури на підприємстві ТОВ «Отіс Тарда» з метою розробки ефективної системи стимулювання робітників підприємства шляхом удосконалення ... -
Розробка стратегії просування кредитних послуг мікрофінансових організацій у соціальних мережах
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність компанії «Хотлідс», а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. Провeдeно ... -
Розробка продуктово-ринкової стратегії для снекової продукції компанії
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі проаналізовано ринкову діяльність підприємства на ринку снекових товарів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. ... -
Розробка рекламної кампанії підприємства на ринку послуг
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі було проведено дослідження особливостей медіа вподобань споживачів на ринку послуг з метою розробки ефективної рекламної кампанії підприємства для забезпечення досягнення стратегічних цілей. Виконано ...