Перегляд 2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври за датою
Зараз показуються 1-20 з 24
-
Маркетингова стратегія позиціонування послуг компанії
(2021-06-11)Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи являє собою сприйняття споживачем компанії на ринку. Предметом дослідження є маркетингові стратегії позиціонування послуг компанії, виділяючи її ключові компетенції між ... -
Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства на ринку B2B
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 70 с., 30 рис., 11 табл., 2 додатки, 39 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано асортиментний портфель підприємства ТОВ «ЄВРОМІКС" на ринку парфумерії, а також виконано аналіз внутрішнього ... -
Організація продажу роздрібного підприємства на засадах омніканального маркетингу в умовах пандемії COVID-19
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 101 с., 37 рис., 7 табл., 6 додатків, 26 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано внутрішнє середовище підприємства, маркетингову діяльність та наявні канали взаємодії зі споживачами. Також ... -
Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 115 с., 56 рис., 26 табл., 5 додатки, 49 джерел У кваліфікаційній роботі досліджено підприємство ФОП «Кондратенко Ю.Р.» ТМ «Mr. Pops» у м. Дніпро. Робота має тісний зв'язок з роботами з маркетингових ... -
Методи просування продукції компанії в інтерактивному маркетинговому середовищі
(2021-06-11)Кваліфікаційна робота на тему: «Методи просування продукції компанії в інтерактивному маркетинговому середовищі» на прикладі навчального центру «Easy to sew». Пояснювальна записка містить в собі: вступ, І, ІІ та ІІІ розділи, ... -
Вибір цільового сегменту для магазину і позиціонування на ринку харчових продуктів
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 116 с., 40 табл., 40 рис., 3 дод., 40 джерел. Об’єкт дослідження – процес маркетингової діяльності підприємства на ринку харчових продуктів. Мета дослідження – визначити особливості вибору цільового ... -
Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 90 с., 16 рис., 32 табл., 82 джерела. В кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні основи, методичні та практичні аспекти використання маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг Об’єкт ... -
Івент-маркетинг в системі комунікаційної діяльності підприємства
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 74 с., 17 рис., 11 табл., 3 додатки, 25 джерел В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ролердром «Рола-коло», а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі ... -
Стимулювання продажу на основі підвищення мотивації працівників
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 73 сторінки, 20 рисунків, 6 таблиць, 30 використаних джерела, 8 додатків. Під час виконання кваліфікаційної роботи, було проаналізовано маркетингову діяльність підприємства, а саме: провели аналіз ... -
Мерчандайзинг у системі маркетингових комунікацій на підприємтстві
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 84 с., 9 рис., 27 табл., 32 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову асортиментну діяльність харчового підприємства на ринку морозива, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та ... -
Маркетингове просування продукції в мережі Інтернет
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 85 с., 18 рис., 12 таб., 3 дод., 40 джерел. В даній кваліфікаційній роботі було вдосконалено систему маркетингового просування товарів салону одягу за рахунок застосування засобів Інтернет-маркетин ... -
Особливості рекламної діяльності підприємства в умовах кризи
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 81 сторінок, 6 таблиць, 14 рисунків 45 використаних джерел, 3 додатки. Під час виконання даної роботи, мною було проаналізовано маркетингову діяльність кав’ярні ««Pizza Maniano», було проведено аналіз ... -
Удосконалення маркетингової політики просування супутніх товарів
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 89 с., 25 рис., 26 табл., 7 додатків, 40 джерел. В кваліфікаційній роботі досліджено теоретико-методичні засади маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано комплекс маркетингу, внутрішнє ... -
Маркетингові комунікації підприємства на ринку послуг
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 82 с., 23 рис., 12 табл., 1 додаток, 17 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову комунікаційну діяльність підприємства на флористичному ринку, а також проаналізовано внутрішнє ... -
Формування ефективного товарного асортименту підприємства
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 94 с., 18 рис., 15 таб., 1 дод., 40 джерел. В даній кваліфікаційній роботі було вдосконалено товарний асортимент закладу громадського харчування. Об’єкт дослідження – комерційна діяльність підприємства ... -
Нейромаркетингові технології стимулювання імпульсивних покупок
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 81 стр., 35 табл., 34 рис., 5 додатків, 37 джерел Об'єктом дослідження кваліфікаційної роботи є поведінка споживача на роздрібному ринку товарів імпульсивного попиту. Предметом дослідження є методи ... -
Інструменти Інтернет-маркетингу при формуванні конкурентних переваг торговельного підприємства
(2021-06-11)Кваліфікаційна робота на тему: «Інструменти Інтернет-маркетингу при формуванні конкурентних переваг торговельного підприємства» містить 108 сторінок, 22 таблиці, 32 рисунки, 6 додатків, 60 джерел. Метою роботи є висвітлення ... -
Маркетингова стратегія позиціонування послуг компанії
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 67 стр., 11 табл., 7 рис., 8 додатків, 20 джерел. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи являє собою сприйняття споживачем компанії на ринку. Предметом дослідження є маркетингові стратегії ... -
Розширення асортименту послуг закладу громадського харчування
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 61 сторінка, 16 рисунків, 8 таблиць, 26 використаних джерел, 7 додатків. Під час виконання кваліфікаційної роботи, було проаналізовано маркетингову діяльність підприємства, а саме: провели аналіз ... -
Програма інноваційного маркетингу на ринку споживчих послуг в умовах кризи (на прикладі ПП «кафе «Buffet»)
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 90 с., 34 рис., 35 табл., 5 дод., 36 джерел. Об'єкт дослідження – діяльність підприємств ринку послуг в умовах кризи. Мета дослідження – визначення напрямів впровадження програми інноваційного ...