Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Наукова весна
  4. «Наукова весна» 2024 : матеріали XIV Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року
  5. Секція «Економіка і управління»
  6. Вплив маркетингового менеджменту на підвищення ефективності діяльності підприємства
 
  • Details

Вплив маркетингового менеджменту на підвищення ефективності діяльності підприємства

Date Issued
2024
Author(s)
Швидка, В. А. 
Трифонова, О. В. 
Abstract
У сучасному світі маркетинг відіграє важливу роль в усіх аспектах, а особливо в
життєдіяльності підприємств, оскільки їх успіх здебільшого залежить від того, як підприємство зможе себе представити на конкурентному ринку.
Subjects

маркетинговий менеджм...

життєдіяльність підп...

економічна ефективніс...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Scientific_Spring_2024-208-209.pdf

Size

397.29 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):41036798f342164c697a1a8b911b64f3

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify