Перегляд Фінансово-економічний факультет по назві
Зараз показуються 21-40 з 670
-
Вибір цільового сегменту для магазину і позиціонування на ринку харчових продуктів
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 116 с., 40 табл., 40 рис., 3 дод., 40 джерел. Об’єкт дослідження – процес маркетингової діяльності підприємства на ринку харчових продуктів. Мета дослідження – визначити особливості вибору цільового ... -
Вивчення ставлення споживачів до певної торгової марки
(2020-01-13)Об'єктом розроблення є маркетингова діяльність сучасного підприємства роздрібної торгівлі.Sassofono, магазин знаходиться на Зоряном бульварі 1. Метою кваліфікаційної роботи є розробка заходів по удосконаленню маркетингової ... -
Вивчення факторів зовнішнього впливу на купівельну поведінку споживачів товарів В2С сегменту
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 104 с., 13рис., 20 табл., 3 додатків, 31 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано фактори зовнішнього впливу на купівельну поведінку споживачів товарів В2С сегменту а також проаналізовано ... -
Вивчення факторів, що впливають на споживчий вибір унікальних промислових послуг
(2022-06-10)Мета кваліфікаційної роботи – обґрунтування програми маркетингового впливу на споживчий вибір унікальних промислових послуг. Об’єкт дослідження – поведінка споживача в умовах інноваційної трансформації ринку промислових ... -
Використання соціальних мереж в управлінні купівельною поведінкою на ринку споживчих послуг
(2023-06-09)Об’єктом дослідження в роботі є маркетингове управління купівельною поведінкою споживача. Предметом дослідження є використання соціальних мереж в маркетинговому управлінні купівельною поведінкою на ринку споживчих ... -
Використання інструментів цифрового маркетингу в просуванні товарів підприємства у сфері торгівлі
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі було досліджено маркетинг DTS-Parts, що є об'єктом дослідження у цій кваліфікаційної роботі. Були описані основні її характеристики, а також складена програма бізнес-моделі для кращого розуміння ... -
Використання Інтернет-технологій для розвитку туристичного підприємства
(2023-06)В кваліфікаційній роботі бакалавра проаналізовано діяльність ФОП Пугач Дмитро Михайлович, а також вивчено досвід застосування сучасних інтернет-технологій на туристичних підприємствах. Були сформульовані проєктні рекомендації ... -
Вихід Великої Британії з ЄС
(2022) -
Вплив маркетингової діяльності на конкурентоспроможність підприємства
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 69 с., 13 рисунків, 27 таблиць, 2 додатки, 51 літературних джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано вплив маркетингової діяльності на конкурентоспроможність підприємства на ринку товарів ...