Пошук
Зараз показуються 1-10 з 80
Розробка рекламної кампанії підприємства роздрібної торгівлі
(2020-12-11)
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства роздрібної торгівлі, внутрішнє середовище (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє (можливості та загрози) підприємства.
В роботі використані ...
Стратегія стимулювання збуту на ринку споживчих послуг
(2020-12-11)
Об'єкт дослідження – маркетингова діяльність малого підприємства в умовах високо конкурентного ринку.
Мета дослідження – визначення теоретико-методичних засад з дослідження особливостей стратегій стимулювання продажів ...
Розробка програми стимулювання збуту підприємства на ринку послуг
(2019-12-16)
У роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства з надання послуг на споживчому ринку та його фінансово економічні показники. Виявлені основні сильні та слабкі сторони підприємства.. Виконано сегментування ...
Розробка комунікаційної стратегії підприємства на ринку освітніх послуг
(2020-12-11)
Пояснювальна записка: 102 с., 38 рис., 27 табл., 2 додатки, 45 джерел.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність
підприємства на ринку освітніх послуг, а також проаналізовано внутрішнє
(сильні та ...
Маркетингові комунікації підприємства на ринку товарів пасивного попиту
(2019-12-16)
Для написання кваліфікаційної роботи була обрана підприємницька діяльність магазину «Boomerang-Boardhsop» завдяки виявлення факторів зовнішнього середовища та ретельного аналізу комунікаційних інструментів на ринку товарів ...
Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг
(2019-12-16)
В кваліфікаційній роботі магістра досліджено маркетингову
діяльність підприємства на ринку послуг, виконано аналіз внутрішнього та
зовнішнього середовища підприємства. Виявлено управлінську та
маркетингову проблеми ...
Розробка програми маркетингових комунікацій підприємства на споживчому ринку
(2019-12-16)
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність компанії та медіа-вподобання споживачів на споживчому ринку, виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища компанії.
Досліджено споживчі вподобання ...
Формування системи маркетингових комунікацій підприємства на ринку послуг
(2019-12-16)
У роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства з надання послуг та його фінансово-економічні показники. Виявлені основні сильні та слабкі сторони підприємства у контексті управлінської проблеми. Виявлено ...
Рекламна кампанія підприємства на споживчому ринку
(2019-12-16)