Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Наукова весна
  4. «Наукова весна» 2023 : матеріали XIІI Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року / Національний технічний університет «Дніпровська політехніка» – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – 483 с.
  5. Секція «Туризм, рекреація та гостинність»
  6. Перспективні напрямки удосконалення процесу обслуговування туристів в процесі споживання туристичного продукту (на прикладі готелю «Турист»)
 
  • Details

Перспективні напрямки удосконалення процесу обслуговування туристів в процесі споживання туристичного продукту (на прикладі готелю «Турист»)

Date Issued
2023
Author(s)
Кривоборець, М. М. 
Шутка, Б. С. 
Abstract
Поліпшення процесу обслуговування туристів може бути вирішальним чинником
для збереження та залучення більшої кількості туристів, які бажають повернутися знову
та знову. Виконання цього завдання вимагає поєднання різних стратегій та технологій,
які допоможуть забезпечити високу якість обслуговування туристів та зробити подорож
для них приємною та комфортною.
У даному контексті, у доцільно розглянути різні способи та стратегії поліпшення
процесу обслуговування туристів в процесі споживання туристичного продукту.
Базою дослідження було обрано готель «Турист».
Subjects

процес обслуговування...

готель «Турист»

готельний комплекс

стратегія стабілізац...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Наукова_весна_2023-428-430.pdf

Size

425.75 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):1db3d1d5eeb93e0c1b21246f8edc14d2

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify