Рекламна діяльність у комплексі маркетингових комунікацій підприємства
Zusammenfassung
У роботі проаналізована маркетингова та рекламна діяльність підприємства молокопереробної галузі, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства, визначена цільова аудиторія потенційних споживачів продукції підприємства.
Об’єкт розроблення: процес маркетингової комунікаційної діяльності підприємства.
Мета кваліфікаційної роботи: дослідження теоретико-методичних підходів до сутності та ролі реклами, як основного елементу комплексу маркетингу та розробка пропозиції щодо удосконалення рекламних комунікацій підприємства.
Положення що захищаються: формування рекламних комунікацій підприємства в соціальних мережах, що сприяє приросту валового доходу.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими проєктами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення рекламних комунікацій підприємства.
У роботі використано такі методи досліджень: кабінетні методи дослідження, методи фінансово-економічного аналізу, аналіз статистичних даних, PEST-аналіз, IFAS-аналіз, SWOT-аналіз, наукової абстракції, індукції та дедукції, логічного аналізу та синтезу, системного підходу тощо.