Брендинг як технологія формування конкурентоспроможності підприємства
Zusammenfassung
У кваліфікаційній роботі проведено дослідження процесу маркетингової діяльності підприємства. Предметом дослідження є інструменти просування бренду.
У роботі висвітлено теоретико-методичні засади дослідження брендингу як технології формування конкурентоспроможності підприємства. Проведено дослідження маркетингового середовища підприємства. 3 Обґрунтовано розвиток брендингу підприємства для формування та забезпечення його конкурентоспроможності.
Практична значущість роботи полягає у розробці рекомендацій щодо просування бренду торгової марки ТОВ "ПБК "ТІТАН", яка може бути реалізована на практиці та забезпечить ефективну взаємодію з аудиторією.
Бакалаврська робота складається з трьох розділів, вступу, висновків, списку використаних джерел та додатків.