Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМедведєв, Данило
dc.date.accessioned2023-12-11T19:36:47Z
dc.date.available2023-12-11T19:36:47Z
dc.date.issued2023-06-09
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165416
dc.description.abstractОб’єктом дослідження в роботі є маркетингове управління купівельною поведінкою споживача. Предметом дослідження є використання соціальних мереж в маркетинговому управлінні купівельною поведінкою на ринку споживчих послуг. Метою кваліфікаційної роботи є визначення доцільності та способів використання соціальних мереж в управлінні купівельною поведінкою на ринку споживчих послуг на прикладі підприємства ТОВ «Нова Пошта». Положення, що захищаються – Виявлення цільових аудиторій на споживчому ринку Взаємозв`язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв`язок із переддипломною практикою. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у якісному дослідженні зовнішнього та внутрішнього середовища закладу харчування, що сприяє кращій роботі та економічному зростанню підприємства. Висновки, пропозиції щодо розвитку об`єкта розроблення: удосконалення маркетингової діяльності підприємства, за рахунок дослідження зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства ТОВ «Нова Пошта». Методами дослідження є методи економічного і статистичного аналізу, групування, , метод порівняння, метод експертних оцінок. Кваліфікаційна робота містить: вступ, три розділи, висновки, список використаних джерел.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, УПРАВЛІННЯ, КУПІВЕЛЬНА ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІuk_UA
dc.titleВикористання соціальних мереж в управлінні купівельною поведінкою на ринку споживчих послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу