Перегляд 2022-2023 навчальний рік по назві
Зараз показуються 21-24 з 24
-
Формування асортиментної політики підприємства в умовах воєнного стану
(2023-12-08)В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність компанії на ринку продажу хімічної сировини та його роботу під час війни. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) середовище компанії. Проведено маркетингове ... -
Формування збутової стратегії аграрного підприємства в умовах воєнного стану
(2023-12-08)В кваліфікаційній роботі проаналізовано: теоретичний матеріал про формування збутової стратегії, аграрний сектор ринку України та Світу, маркетингові та економічні показники ФГ «Фостаченко», дані опитувань та вітчизняну і ... -
Формування лояльності ключових стейкхолдерів до закладу вищої освіти на прикладі НТУ «Дніпровська політехніка»
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі досліджено особливості формування лояльності ключових стейкхолдерів закладу вищої освіти. Проаналізовано внутрішнє середовище НТУ «Дніпровська політехніка», досліджено систему взаємодії внутрішніх ... -
Інтернет-маркетингова стратегія просування бренду на ринку
(2023-12-08)Актуальність теми: інтернет-технології стрімко розвиваються, змінюючи способи, якими компанії спілкуються зі своєю аудиторією. Це означає, що відкриваються нові можливості для маркетингу, а також з'являються нові виклики, ...