Захист у 2023-2024 навчальному році: Recent submissions
Зараз показуються 41-60 з 65
-
Розробка маркетингової стратегії позиціонування торговельно-розважального центру
(2024-06-28)Об’єкт кваліфікаційної роботи: маркетингова стратегія позиціонування торговельно-розважального центру. Метою кваліфікаційної роботи є розробка ефективної маркетингової стратегії позиціонування торговельно-розважального ... -
Споживче сприйняття бренду комерційного банку на ринку
(2024-06-28)Об’єкт кваліфікаційної роботи – сприйняття бренду «Монобанк» підприємства АТ «Універсал Банк» споживачами на ринку банківських послуг України. Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій щодо коригування ... -
Удосконалення маркетингов ої політик и просування підприємства на В2В ринку
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні та методичні засади формування маркетингової політики просування підприємства на В2В ринку ; оцінено стан господарської діяльності та маркетингової політики ТОВ «ДніпроРемонт» ... -
Розробка рекламного контенту шоколадної фабрики
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність шоколадної фабрики «Millennium». Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства, сильні та слабкі сторони, можливості та загрози. Об’єкт ... -
Маркетингові комунікації торговельного підприємства на промисловому ринку
(2024-06-28)У кваліфікаційні роботі вивчено сутність поняття «маркетингові комунікації», проаналізовано особливості формування маркетингових комунікацій промислового підприємства, наведено загальну характеристику ТОВ «АЛЬЯНС», ... -
Формування товарного асортименту підприємства
(2024-06-28)В ході цього кваліфікаційного дослідження асортимент продукції компанії Multitoys був поліпшений. Об’єкт дослідження – процес формування ефективного товарного асортименту торгівельного підприємства “Multitoys” та ... -
Дослідження поведінки споживачів з метою оновлення асортименту
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано поведінку споживачів у роздрібній торгівлі та вплив на асортиментну політику підприємства. Вивчено теоретико-методичні аспекти дослідження споживчих вподобань, а також проведено ... -
Формування каналів розподілу товарів підприємства
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства, що функціонує на флористичному ринку, а також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє сeрeдовищe підприємства. Провeдeно маркeтинговe досліджeння ... -
Політика просування підприємства на ринку медичних послуг
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингове середовище підприємства ТОВ МЦ Garvis, зокрема зовнішні та внутрішні фактори, що впливають на діяльність підприємства, а також було проведено SWOT-аналіз для визначення ... -
Удосконалення маркетингової стратегії підприємства на ринку молочної продукції
(2024-06-28)Об'єкт дослідження - процес розробки маркетингової стратегії підприємства. Мета роботи - висвітлити теоретичні засади розробки маркетингової стратегії та розробити рекомендації щодо удосконалення маркетингової стратегії ... -
Удосконалення маркетингової діяльності фермерського господарства на регіональному ринку
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано фінансово-економічну та маркетингову діяльність фермерського господарства «Перлина». Проведено аналіз зовнішнього середовища підприємства та конкуренції на регіональних агро продуктових ... -
Дослідження внутрішнього і зовнішнього середовища агропідприємства
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 69 с., 4 рис., 8 табл., 4 додатки, 30 джерел. У кваліфікаційній роботі досліджено і проаналізовано мікросередовище та макросередовище на ринку агропромисловості для агропідприємства. Провeдeно ... -
Формування маркетингової стратегії підприємства у процесі партнерської бізнес-взаємодії
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 80 с., 16 рис., 11 табл., 2 додатки, 42 джерела. У кваліфікаційній роботі проаналізовано: маркетингову стратегію підприємства у процесі партнерської бізнес-взаємодії. Об’єкт розроблення: маркетингова ... -
Аналіз рекламної діяльності підприємства
(2024-06-28)Об'єктом розроблення виступає рекламна діяльність підприємства на прикладі «Клініки доктора Медведева». Мета роботи: Провести системний аналіз рекламних стратегій клініки для виявлення сильних та слабких сторін та розробки ... -
Маркетингове просування продукції в мережі Інтернет
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 64 с., містить 4 рис., і 16 табл., 0 додатків, і 44 джерел В ході роботи над кваліфікаційною роботою було детально досліджено компанію Partner Create , яка працює на ринку будівельних послуг України ... -
Розробка комплексу інтернет-маркетингу підприємства в умовах дотримання цілей сталого розвитку
(2024-06-28)Кваліфікаційна робота на тему «Розробка комплексу інтернет-маркетингу підприємства в умовах дотримання цілей сталого розвитку» викладена на 72 аркушах. Робота містить 4 рисунки, 6 таблиць. Список використаних джерел включає ... -
Маркетингова стратегія просування платформи Neuron на ринку інноваційних технологій
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 64 с, 14 рис., 17 табл., 42 джерела. Об'єктом розроблення є маркетингові стратегії для просування платформи Neuron на ринку інноваційних технологій. Метою роботи є розробка маркетингової стратегії ... -
Формування маркетингової моделі взаємодії НТУ «Дніпровська політехніка» зі спільнотою випускників
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 182 с., 57 рис., 8 табл., 3 додатки, 138 джерел. У кваліфікаційній роботі досліджено особливості формування маркетингової моделі взаємодії університету зі спільнотою випускників. Проаналізовано ... -
Організація системи маркетингу на підприємстві
(2024-06-28)Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Текст кваліфікаційної роботи викладено на 71 сторінці основного тексту, 8 рисунків, 20 таблиць, список використаних джерел ... -
Аналіз рекламної діяльності підприємства
(2024-06-28)Ця робота є актуальною, оскільки досліджує рекламні кампанії відомої компанії “Rozetka” з метою пошуку можливостей для інновацій та вдосконалення. В епоху жорсткої конкуренції та постійних змін у споживчих очікуваннях ...