Захист у 2023-2024 навчальному році: Recent submissions
Зараз показуються 21-40 з 65
-
Стратегічне планування маркетингової діяльності підприємства
(2024-06-28)Об’єктом кваліфікаційної роботи є процес стратегічного планування в умовах маркетингової орієнтації діяльності підприємства хлібопекарної промисловості. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методологічних та ... -
Організація маркетингових досліджень підприємства
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі здійснено аналіз системи маркетингових досліджень підприємства та окреслено шляхи її розвитку на прикладі компанії «Stripo». Надано характеристику підприємства з огляду на внутрішнє і зовнішнє ... -
Маркетингові дослідження споживчого сприйняття брендингу
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «МОВА І КО», а також проведено аналіз внутрішнього (сильні та слабкі сторони) та зовнішнього середовища (можливості та загрози) підприємства. Проведено ... -
Маркетингова діяльність підприємства на ринку готельних послуг
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства на ринку готельних послуг, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони), зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства ... -
Удосконалення маркетингової діяльності аграрного підприємства
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі здійснено комплексний аналіз маркетингової діяльності підприємств в умовах сучасного ринкового середовища на прикладі підприємства ВПК-АГРО. Надано характеристику підприємства, виконується детальний ... -
Маркетингове просування молочної продукції у мережі Інтернет
(2024-06-28)В кваліфікаційній роботі проаналізовано сучасний стан та тенденції розвитку ринку молочної продукції в Україні, проаналізовано маркетингове середовище підприємства, проведено дослідження медіа вподобань споживачів Об’єкт ... -
Формування та розвиток товарного асортименту підприємства
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано процес формування та розвитку товарного асортименту підприємства. Досліджено внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства, а також проведено анкетування споживачів для визначення ... -
Формування комплексу маркетингових комунікацій закладу громадського харчування
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі досліджено поняття, класифікацію та основні інструменти маркетингових комунікацій, особливості формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку громадського харчування. Проаналізовано ... -
Інструменти маркетингових комунікацій підприємства
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ ТД «Біола», а також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє сeрeдовищe підприємства. Провeдeно маркeтинговe досліджeння інструментів маркетингових комунікацій ... -
Удосконалення маркетингової товарної стратегії підприємства
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано етапи формування та подальшого удосконалення маркетингової товарної стратегії на ринку приправ та спецій, а також внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (загрози ... -
Удосконалення маркетингової комунікаційної політики на засадах бенчмаркингу
(2024-06-28)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову комунікаційну політику підприємства, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Робота ... -
Вивчення факторів впливу на продажі продукції промислового призначення
(2024-06-28)Мета кваліфікаційної роботи – вивчення факторів, що впливають на продажі продукції промислового призначення підприємства. Об’єкт дослідження – продукція промислового призначення підприємства ТОВ Метінвест-СМЦ Дніпро. Предмет ... -
Формування та впровадження маркетингової політики підприємства
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано загальну характеристику маркетингової політики ТОВ «Сільпо-Фуд», формування та функціонування маркетингової політики підприємства Мета роботи: теоретично визначити та практично ... -
Маркетингові комунікації комунального підприємства «єДніпро», спрямовані на сталий розвиток міста
(2024-06-28)Об’єкт кваліфікаційної роботи – процес маркетингової діяльності комунального підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення теоретико-методичних складових маркетингових комунікацій комунального підприємства ... -
Розробка програми просування еко-товарів на споживчому ринку
(2024-06-28)Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність на роздрібному ринку еко-товарів. Предметом кваліфікаційної роботи є методи та інструменти маркетингового просування еко-товарів в умовах невизначеності споживчих ринків. Метою ... -
Маркетингова стратегія дистриб’ютора на ринку фармацевтичних товарів
(2024-06-28)У кваліфікаційні роботі вивчено сутність поняття «маркетингова стратегія», проаналізовано процес формування маркетингової стратегії підприємства, наведено особливості формування маркетингової стратегії дистриб’ютора на ... -
Визначення напрямів розвитку маркетингової товарної політики підприємства
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову товарну політику підприємства на олійно-жировому ринку, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) ... -
Розвиток маркетингової діяльності підприємства
(2024-06-28)В кваліфікаційній роботі було досліджено теоретичні і практичні питання організації маркетингової діяльності на підприємстві. Об’єкт дослідження – процес організації маркетингової діяльності підприємства в рамках стратегії ... -
Дослідження напрямів розширення мережі роздрібної торгівлі
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства роздрібної торгівлі, виконано аналіз маркетингового середовища (внутрішнього та зовнішнього середовища). Проведено маркетингове дослідження напрямів розширення ... -
Аналіз факторів зовнішнього впливу на поведінку споживачів товарів повсякденного попиту
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі здійснено аналіз маркетингової діяльності підприємства, що функціонує на ринку товарів повсякденного попиту. Також було досліджено внутрішнє середовище підприємства, включаючи його сильні та слабкі ...