Оцінка іміджу та гудвілу промислового підприємства
Date Issued
2025
Author(s)
Козаревич С.В.
Abstract
Управлінський облік відіграє ключову роль у формуванні та оцінці іміджу, гудвілу промислового підприємства. Він надає комплексну та об’єктивну інформацію про діяльність підприємства, яка є основою для формування уявлення про нього у зовнішньому середовищі. Підприємства функціонують у світі, де зміни відбуваються постійно. Зміни в потребах та вподобаннях клієнтів, посилення конкуренції, обмеження ресурсів, глобалізація бізнесу, нові можливості для його розвитку, розширення інформаційних мереж, доступність сучасних технологій та зростаюча роль людського фактору – все це зумовлює необхідність постійних змін в управлінні підприємством. У цих умовах інтелектуальні ресурси та здібності до їх використання набувають особливого значення, формуючи інтелектуальний капітал промислового підприємства, одним із компонентів якого є імідж. Світовий досвід свідчить про постійне зростання ролі інтелектуального капіталу загалом та іміджу зокрема як фактору конкурентоспроможності.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Scientific_Spring_2025-239-240.pdf
Size
377.47 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):32061c6031a3330c09fb9354287536a0