Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ. Т. 2 : [80] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 80
Попередній перегляд???itemlist.dc.date.accessioned???НазваАвтор(и)
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-60-61.pdf.jpg8-лис-2021Міжнародні економічні стратегії підприемств україни в умовах глобалізаціїІлясова, Ю. В.; Гордієнко, І. А.
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-59-60.pdf.jpg8-лис-2021Вимоги до модулю системи підтримки прийняття рішень оновлення основних засобів гірничотранспортного комплексуКочура, Є. В.; Бєлкіна, І. А.
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-57-58.pdf.jpg8-лис-2021Принципи сегментування споживачів інноваційного товаруНіколаєва, В. К.
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-55-56.pdf.jpg8-лис-2021Споживчі інновації в системі маркетингової класифікації інноваційДементьєва, Н. В.; Леонов-Дементьєв, А. О.
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-54-55.pdf.jpg8-лис-2021Специфіка організації маркетингової стартегії розосередженого підприємстваМакуха, Ю. М.
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-53-54.pdf.jpg4-лис-2021Використання маркетингового інструментарію в процесі визначення базового ринку для інноваціїКирик, С. М.
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-51-52.pdf.jpg4-лис-2021Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємствФролова, В. Ю.
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-50-51.pdf.jpg4-лис-2021Особливості управління ризиками збутової діяльності підприємстваЛорві, І. Ф.
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-48-49.pdf.jpg4-лис-2021Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємстваІванова, М. І.; Тєвсєєв, Є. Х.
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-46-48.pdf.jpg4-лис-2021Брендинг, як фактор забезпечення конкурентних переваг продукції промислового призначенняЯцентюк, С. В.
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-45-46.pdf.jpg4-лис-2021Управление эмоциональным опытом клиентаДолматова, К. К.
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-44-45.pdf.jpg4-лис-2021Мерчандайзинг прав інтелектуальної власності напередодні євро 2012Варава, Ю. Г.
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-42-44.pdf.jpg4-лис-2021Стратегічне маркетингове планування інноваційного розвитку промислового регіонуПалєхова, Л. Л.
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-41-42.pdf.jpg3-лис-2021Инновационность рынка труда маркетологовБагрова, И. В.
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-40-41.pdf.jpg3-лис-2021Особливості процесу дифузії інновацій на промисловому підприємстві у сучасному економічному середовищіРешетілова, Т. Б.
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-38-39.pdf.jpg3-лис-2021Аналіз теоретичних та практичних аспектів впровадження сучасних методів інвестиційного менеджменту на гірничопромислових підприємствах УкраїниВілянський, А. В.
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-37.pdf.jpg3-лис-2021Особливості інноваційного менеджменту в науково-дослідних інститутахФесенко, О. М.; Погорецький, П. П.; Kiф’юк, Є. С.
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-35-36.pdf.jpg3-лис-2021Использование инновационного потенциала сотрудников организацииМоисеев, А. С.; Кудрявцева, Т. В.
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-33-35.pdf.jpg3-лис-2021Моделі процесу прийняття інноваційних рішеньЧерняк, В. І.
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-32-33.pdf.jpg3-лис-2021Корпоративне управління диверсифіцірованною вертикально інтегрованою компанієюБардась, А. В.; Горпинич, О. В.; Никитюк, О.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 80