Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Наукова весна
  4. 2019
  5. Наукова весна – 2019 : матеріали Х Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених (Дніпро, 25-26 квітня 2019 року). – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2019. – Т. 10. – 179 c.
  6. Дослідження морозива різних торгових марок за основними показниками якості
 
  • Details

Дослідження морозива різних торгових марок за основними показниками якості

Date Issued
2019
Author(s)
Рибалка, А. А. 
Алєксєнко, Т. К. 
Abstract
Ринок морозива в Україні набуває цивілізований структурований вид. Сформувалася і чітко виділилася в загальній масі група лідерів: сьогодні 15 підприємств обслуговують 75% українського ринку морозива. Усе виразніше проглядається тенденція до укрупнення підприємств, що поглинають дрібні фабрики, і злиттю великих компаній. Стрімко скорочується кількість напівлегальних виробників, а прийняття сучасних стандартів на морозиво взагалі може викорінити клас виробників з неякісною продукцією.
Subjects

торгові марки

торговые марки

ринок морозива

рынок мороженого

проблема харчування

проблема питания

український ринок мо...

украинский рынок моро...

основні показники яко...

основные показатели к...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

137-138.pdf

Size

570.56 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):9fef9126357e2b928d0690a21a1015a1

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify