Взаємозв’язок медіапланування та брендингу
Date Issued
2023
Author(s)
Лисенко, І. В.
Abstract
Взаємозв’язок медіапланування та брендингу є ключовим фактором успішної
маркетингової стратегії. Використання різних медіаформатів та рекламних каналів
дозволяє забезпечити широке охоплення цільової аудиторії та максимальну ефективність
рекламної кампанії, а правильно побудований бренд допомагає залучити нових клієнтів
та зберегти існуючих.
Медіапланування та брендинг – дві взаємопов’язані стратегії маркетингу, які
взаємодіють для забезпечення максимальної ефективності маркетингової кампанії.
Брендинг – це стратегія побудови бренду, яка включає в себе розробку брендової
ідентичності, брендових цінностей та обіцянок для споживачів. Медіапланування – це
процес вибору оптимальних рекламних каналів та розробки рекламних матеріалів для
досягнення максимальної ефективності маркетингової кампанії.
маркетингової стратегії. Використання різних медіаформатів та рекламних каналів
дозволяє забезпечити широке охоплення цільової аудиторії та максимальну ефективність
рекламної кампанії, а правильно побудований бренд допомагає залучити нових клієнтів
та зберегти існуючих.
Медіапланування та брендинг – дві взаємопов’язані стратегії маркетингу, які
взаємодіють для забезпечення максимальної ефективності маркетингової кампанії.
Брендинг – це стратегія побудови бренду, яка включає в себе розробку брендової
ідентичності, брендових цінностей та обіцянок для споживачів. Медіапланування – це
процес вибору оптимальних рекламних каналів та розробки рекламних матеріалів для
досягнення максимальної ефективності маркетингової кампанії.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Наукова_весна_2023-439-441.pdf
Size
325.7 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):67b10ddd23a90ef50044d1fc59504f3f