Browsing 2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври by Issue Date
Now showing items 1-20 of 34
-
Стратегічна поведінка компанії на ринку програмного забезпечення»
(2022-04-29)Пояснювальна записка: 86 с., 3 рис.10 табл., 5 додатків, 52 джерела. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню стратегічної поведінки ТОВ «Lanars» на ринку програмного забезпечення у сегменті мобільних додатків. На ... -
Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку непродовольчих товарів
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 64 с., 4 рис., 15 табл., 40 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства на ринку непродовольчих товарів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі ... -
Дослідження внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства на ринку FMCG
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 81 с, 12 рис., 15 табл., 2 додатки, 40 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан та динаміку підприємства що працює на ринку FMCG – сегменту, також проаналізовано внутрішнє (сильні та ... -
Вплив маркетингової діяльності на конкурентоспроможність підприємства
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 69 с., 13 рисунків, 27 таблиць, 2 додатки, 51 літературних джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано вплив маркетингової діяльності на конкурентоспроможність підприємства на ринку товарів ... -
Брендинг як технологія завоювання та утримання покупців
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 82 с., 16 табл., 23 рис., 4 дод., 37 джерел. В кваліфікаційній роботі було проведено маркетингове дослідження особливостей вподобань дизайну споживачів на ринку складського обладнання з метою розробки ... -
Забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємства сфери послуг
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 73 с., 9 рис., 14 табл., 53 джерел. У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємств сфери послуг; проаналізовано господарську та ... -
Маркетингове дослідження тенденцій ринку праці задля вдосконалення освітнього процесу на прикладі НТУ «Дніпровська політехніка»
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 95 с., 59 рис., і 8 табл., 4 додатків, 51 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства на ринку освітніх послуг та його взаємодію з ринком праці. Проаналізовано внутрішнє ... -
Маркетингові рішення підприємства на ринку продуктового ритейлу
(2022-06-10)Загальний обсяг кваліфікаційної роботи на тему «Маркетингові рішення підприємства на ринку продуктового ритейлу» складає 94 сторінки, містить 36 рисунків, 16 таблиць, 34 використаних джерела, 2 додатки. В кваліфікаційні ... -
Дослідження лояльності споживачів до бренду на ринку роздрібної торгівлі
(2022-06-10)Кваліфікаційна робота на тему: «Дослідження лояльності споживачів до бренду на ринку роздрібної торгівлі» містить 93 сторінки, 19 таблиць, 9 рисунків та 6 формул. Актуальність теми: позиціонування підприємства ТОВ ... -
Формування маркетингової стратегії компанії на ринку фітнесу України
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 69 с., 15 рис., 17 табл., 3 додатки, 40 джерело. В кваліфікаційній роботі проаналізовано комплексну діяльність фітнес клубу та визначено фактори впливу на діяльність підприємства та на ринок фітнесу ... -
Маркетингова комунікаційна стратегія підприємства на орендному ринку м. Дніпро
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 60 с., 7 рис., 19 табл., 2 додатків, 35 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано сутність та види маркетингових комунікаційних стратегій підприємств. Теоретико-методичні складові вибору ... -
Дослідження споживчих вподобань з метою удосконалення асортименту послуг компанії
(2022-06-10)Об'єктом дослідження є асортимент послуг на роздрібному ринку Предметом дослідження є методи адаптації асортименту послуг щодо мінливих споживчих вподобань при скороченні попиту на споживчому ринку послуг попереднього ... -
Вивчення факторів, що впливають на споживчий вибір унікальних промислових послуг
(2022-06-10)Мета кваліфікаційної роботи – обґрунтування програми маркетингового впливу на споживчий вибір унікальних промислових послуг. Об’єкт дослідження – поведінка споживача в умовах інноваційної трансформації ринку промислових ... -
Маркетингові комунікації громадської спілки в Інтернеті
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 100 сторінок, 23 рис., 20 табл., 6 додатки, 56 джерел. Об'єкт кваліфікаційної роботи: процес маркетингової діяльності ГС “Дніпро ІТ Ком'юніті”. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є висвітлення ... -
Дослідження конкурентоспроможності товарів власних торгових марок роздрібної торгової мережі
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 86 с., 35 рис., 26 табл., 1 додаток, 45 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізований рівень конкурентоспроможності товарів власних торгових марок роздрібної торгової мережі, що діє на ринку ... -
Формування товарного асортименту підприємства на ринку одноразової продукції і витратних матеріалів
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 115 с., 53 рис., 22 табл., 10 додатків, 36 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано формування товарного асортименту підприємства на ринку одноразової продукції і витратних матеріалів, а також ... -
Комплекс маркетингу підприємства та його інструментальна структура
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 70 с., 12 рис., 34 табл., 5 додатків, 55 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретико-методичні підходи до сутності комплексу маркетингу підприємства та його інструментальної структури ... -
Просування товарів та послуг в мережі Інтернет на засадах аутсорсингу
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 82 с., 8 рис., 19 табл., 5 додатків, 47 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан, динаміку та маркетингову діяльність підприємства, що працює на ринку послуг, а також проаналізовано ... -
Формування та впровадження ринкової стратегії компанії на ринку послуг громадського харчування м. Дніпра
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 102 с., 3 рис., 16 табл., 3 додатки, 59 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства громадського харчування ФОП «Касторних В.І.» як засновника кав’ярні «High hill coffee ... -
Удосконалення управління маркетинговою діяльністю виробничого підприємства
(2022-06-10)Об’єктом дослідження є маркетинговий менеджмент виробничого підприємства. Предметом дослідження висувається методи адаптації маркетингового менеджменту виробничого підприємства в умовах кризових явищ. Метою дослідження ...