Suche
Anzeige der Dokumente 1-8 von 8
Стратегія просування зоологічних товарів на споживчому ринку
(2022-12-09)
У кваліфікаційній роботі проаналізовано діючу на підприємстві ТОВ «ZooComplex»
стратегію просування зоотоварів, виявлено проблеми, пов’язані із неефективною системою
Інтернет-маркетингу, запропоновано шляхи побудови ...
Розробка програми просування послуг на споживчому ринку
(2022-12-09)
В даній кваліфікаційній роботі було розроблено програму просування послуг магазину музичних товарів.
Об’єкт дослідження – комерційна діяльність підприємства під назвою «ТРЕМБІТА» (Юридична назва ТОВ «ТРЕМБІТА»), яке ...
Формування комплексу маркетингових комунікацій для власної торгової марки ритейлера
(2022-12-09)
У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства на товарів краси та здоров’я, також дослідженні внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) компанії. ...
Розроблення маркетингової комунікаційної стратегії школи англійської мови FRIENDS English Club
(2022-12-09)
У кваліфікаційній роботі досліджено підприємство – ТОВ «ФРЕНДС
IНГЛIШ КЛАБ» у м. Дніпро. Робота має тісний зв'язок з роботами з інтернет
маркетингових досліджень, бренд менеджменту, економічного обґрунтування
маркетингових ...
Стратегія просування товарів мережі магазинів на споживчому ринку
(2022-12-09)
Об’єкт дослідження: процес управління маркетинговою діяльністю компанії на споживчому ринку.
Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення та удосконалення теоретико-методологічних складових стратегії просування товарів мережі ...
Формування маркетингової збутової стратегії промислового підприємства
(2022-12-09)
Посилення конкуренції і насичення ринків продукцією змушують підприємства витрачати багато коштів і сил на просування продукції. Грамотне управління маркетингом має допомогти організації вижити в жорсткій конкуренції, ...
Рекламна стратегія роздрібного підприємства в умовах кризи
(2022-12-09)
В кваліфікаційній роботі проаналізовано внутрішнє середовище підприємства, маркетингову та рекламну діяльність підприємства, а також наявну рекламну стратегію. Також проаналізовано зовнішнє середовище підприємства, визначено ...
Управління Інтернет-маркетинговими комунікаціями компанії на ринку побутової техніки України
(2022-12-09)
Об'єкт дослідження: процес управління маркетинговою діяльністю компанії.
Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення й удосконалення теоретико-методологічних аспектів управління Інтернет-маркетинговими комунікаціями компанії ...