Бакалаври: Recent submissions
Зараз показуються 61-80 з 153
-
Формування маркетингової стратегії підприємства на ринку мас- медіа
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 83 с., 21 рис., 15 табл., 57 джерел. У кваліфікаційній роботі розглянуто сутність і зміст поняття маркетингової стратегії; досліджено класифікаційні ознаки та характеристика маркетингових стратегій; ... -
Маркетингова стратегія підприємства на ринку туристичних послуг
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 74 с., 23 рис., 19 табл., 2 додатки, 33 джерела. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стратегії розвитку туристичного ринку на прикладі ТОВ «ТРЕВЕЛ СТЕП». Об’єкт розроблення: процес формування ... -
Маркетингові комунікації компанії на ринку послуг
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 87 с., 19 рис., 9 табл., 6 додатків, 32 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингові комунікації підприємства на телекомунікаційному ринку послуг, а також проаналізовано внутрішнє та ... -
Маркетингові комунікації громадської спілки в Інтернеті
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 100 сторінок, 23 рис., 20 табл., 6 додатки, 56 джерел. Об'єкт кваліфікаційної роботи: процес маркетингової діяльності ГС “Дніпро ІТ Ком'юніті”. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є висвітлення ... -
Дослідження лояльності споживачів до бренду на ринку роздрібної торгівлі
(2022-06-10)Кваліфікаційна робота на тему: «Дослідження лояльності споживачів до бренду на ринку роздрібної торгівлі» містить 93 сторінки, 19 таблиць, 9 рисунків та 6 формул. Актуальність теми: позиціонування підприємства ТОВ ... -
Маркетингові рішення підприємства на ринку продуктового ритейлу
(2022-06-10)Загальний обсяг кваліфікаційної роботи на тему «Маркетингові рішення підприємства на ринку продуктового ритейлу» складає 94 сторінки, містить 36 рисунків, 16 таблиць, 34 використаних джерела, 2 додатки. В кваліфікаційні ... -
Удосконалення управління маркетинговою діяльністю виробничого підприємства
(2022-06-10)Об’єктом дослідження є маркетинговий менеджмент виробничого підприємства. Предметом дослідження висувається методи адаптації маркетингового менеджменту виробничого підприємства в умовах кризових явищ. Метою дослідження ... -
Вивчення факторів зовнішнього впливу на купівельну поведінку споживачів товарів В2С сегменту
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 104 с., 13рис., 20 табл., 3 додатків, 31 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано фактори зовнішнього впливу на купівельну поведінку споживачів товарів В2С сегменту а також проаналізовано ... -
Дослідження особливостей поведінки споживача при виборі інноваційних товарів
(2022-06-10)Мета дослідження – розробка програми маркетингового впливу на поведінку споживача на промисловому ринку інноваційної продукції для типового українського підприємства, що працює в умовах високої конкуренції. Об’єкт дослідження ... -
Вивчення факторів, що впливають на споживчий вибір унікальних промислових послуг
(2022-06-10)Мета кваліфікаційної роботи – обґрунтування програми маркетингового впливу на споживчий вибір унікальних промислових послуг. Об’єкт дослідження – поведінка споживача в умовах інноваційної трансформації ринку промислових ... -
Забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємства сфери послуг
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 73 с., 9 рис., 14 табл., 53 джерел. У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємств сфери послуг; проаналізовано господарську та ... -
Вплив маркетингової діяльності на конкурентоспроможність підприємства
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 69 с., 13 рисунків, 27 таблиць, 2 додатки, 51 літературних джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано вплив маркетингової діяльності на конкурентоспроможність підприємства на ринку товарів ... -
Формування digital-комунікацій підприємства на ринку будівельних матеріалів
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 94 с., 47 рис., і 20 табл., 5 додатків, 36 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства на ринку будівельних матеріалів. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) ... -
Комплекс маркетингу підприємства та його інструментальна структура
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 70 с., 12 рис., 34 табл., 5 додатків, 55 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретико-методичні підходи до сутності комплексу маркетингу підприємства та його інструментальної структури ... -
Маркетингове дослідження тенденцій ринку праці задля вдосконалення освітнього процесу на прикладі НТУ «Дніпровська політехніка»
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 95 с., 59 рис., і 8 табл., 4 додатків, 51 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства на ринку освітніх послуг та його взаємодію з ринком праці. Проаналізовано внутрішнє ... -
Формування та впровадження ринкової стратегії компанії на ринку послуг громадського харчування м. Дніпра
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 102 с., 3 рис., 16 табл., 3 додатки, 59 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства громадського харчування ФОП «Касторних В.І.» як засновника кав’ярні «High hill coffee ... -
Брендинг як технологія завоювання та утримання покупців
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 82 с., 16 табл., 23 рис., 4 дод., 37 джерел. В кваліфікаційній роботі було проведено маркетингове дослідження особливостей вподобань дизайну споживачів на ринку складського обладнання з метою розробки ... -
Формування іміджу підприємства сфери послуг
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 64 с., 13 рис., 13 табл., 1 додаток, 63 джерела. У кваліфікаційній роботі проаналізовано процес формування іміджу в мережі кав’ярень «AromaKava», а також внутрішнє та зовнішнє сeрeдовищe підприємст ... -
Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів
(2022-06-10)Загальний обсяг кваліфікаційної роботи, виконаної на тему «Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів» складає 86 сторінки, містить 16 рисунків, 30 таблиць, 43 використаних ... -
Маркетингове просування послуг на туристичному ринку
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 90 с., 12 рис., 15 табл., 1 додаток, 48 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність туристичного підприємства на ринку туристичних послуг, а також проаналізовано внутрішнє ...