Перегляд Магістри по назві
Зараз показуються 41-60 з 74
-
Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями підприємства цифровому просторі
(2020-12-11)Пояснювальна записка: 184 с., 57 рис., 35 таблиць, 7 додатків, 57 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано стратегічне управління маркетинговими комунікаціями у цифровому просторі, а також проаналізовано внутрішнє ... -
Стратегія маркетингових комунікацій підприємства на споживчому ринку
(2020-12-11)Пояснювальна записка 68 с., 28 рисунків, 12 таблиць, 48 джерел. Загальний обсяг роботи складає 53 сторінки основного тексту. В кваліфікаційній роботі проаналізовано стратегічне управління маркетинговими комунікаціями на ... -
Стратегія позиціонування підприємства на ринку роздрібної торгівлі
(2023-12-08)В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства роздрібної торгівлі. Проведене маркетингове дослідження купівельної мотивації споживачів з метою формування концепції позиціонування для вдосконалення діяльності ... -
Стратегія просування зоологічних товарів на споживчому ринку
(2022-12-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано діючу на підприємстві ТОВ «ZooComplex» стратегію просування зоотоварів, виявлено проблеми, пов’язані із неефективною системою Інтернет-маркетингу, запропоновано шляхи побудови ... -
Стратегія просування підприємства громадського харчування в соціальних мережах
(2023-12-08)В кваліфікаціййній роботі проаналізовано маркетингову діяльність закладу громадського харчування на ринку у Дніпропетровський області, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe ... -
Стратегія просування споживчих послуг мережевого підприємства
(2020-12-11)Для сучасних споживчих ринків створення мережевих структур являє собою мегатренд, що охоплює усі сфери послуг громадського харчування. Особливо це притаманне кав’ярням третьої хвилі, що пропонують послуги певного високого ... -
Стратегія просування товарів мережі магазинів на споживчому ринку
(2022-12-09)Об’єкт дослідження: процес управління маркетинговою діяльністю компанії на споживчому ринку. Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення та удосконалення теоретико-методологічних складових стратегії просування товарів мережі ... -
Стратегія стимулювання збуту на ринку споживчих послуг
(2020-12-11)Об'єкт дослідження – маркетингова діяльність малого підприємства в умовах високо конкурентного ринку. Мета дослідження – визначення теоретико-методичних засад з дослідження особливостей стратегій стимулювання продажів ... -
Стратегія цифрового маркетингу на ринку сільськогосподарської техніки
(2022-01-14)Об'єкт дослідження – методи цифровізації маркетингової діяльності промислового підприємства в умовах обмежень ринкової діяльності. Мета дослідження – дослідження методики обґрунтування стратегії цифрового маркетингу для ... -
Стратегія цифрової комунікації для просування торгової марки виробничого підприємства
(2023-12-08)Об'єкт дослідження – маркетингова діяльність виробничого підприємства на прикладі виробничого підприємства ПРАТ «Юрія». Мета дослідження – вивчення теоретико-методичних засад з дослідження особливостей застосування ... -
Удосконалення маркетингової діяльності туристичного агентства
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проведені дослідження з метою виявлення напрямів щодо вдосконалення маркетингової діяльності на прикладі ТОВ «ТРЕВЕЛ СТЕП». Об’єкт роботи: маркетингова діяльність підприємства на ринку туристичних ... -
Управління асортиментною політикою підприємства
(2023-12-08)В кваліфікаційній роботі визначено сутність асортиментної політики, проаналізовано особливості управління асортиментною політикою підприємства, досліджено формування та управління асортиментною політикою на прикладі ... -
Управління лояльністю персоналу в IT-сфері
(2023-12-08)Пояснювальна записка: 91 с., 25 рис., 20 табл. та 1 додаток, 32 джерела. Кваліфікаційна робота присвячена управлінню лояльністю персоналу ТОВ »LANARS» на ринку інформаційних технологій. На основі маркетингового дослідження ... -
Управління маркетинговими комунікаціями як чинник підвищення ефективності діяльності підприємства
(2023-12-08)В роботі проаналізовано маркетингову комунікаційну діяльність підприємства, а також вплив маркетингових комунікацій на підвищення ефективності діяльності підприємства. Проведено маркетингові дослідження щодо вдосконалення ... -
Управління маркетинговими проєктами громадської спілки
(2023-12-08)Об’єкт кваліфікаційної роботи дослідження − процес управління маркетинговою діяльністю організації. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є удосконалення теоретико−методологічних складових управління маркетинговими ... -
Управління маркетинговою діяльністю компанії на ринку консалтингових послуг
(2023-12-08)В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз маркетингової діяльності компанії на ринку консалтингових послуг, яка спеціалізується на консультуванні бухгалтерської та управлінської діяльності, а також розробкою програмного ... -
Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку будівельних матеріалів
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «КОТЕ ЮНІОН» зареєстрована торговельна марка «Rebar» на ринку будівельних матеріалів в Україні. Також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище ... -
Управління маркетинговою товарною політикою підприємства
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз роботи підприємства, яке спеціалізується на виробництві та дистрибуції снеків, а також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства. Розроблено перспективи і ... -
Управління просуванням товарів компанії у площині сталого розвитку
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ Євромікс, зареєстрована торгова марка «Henkel» на ринку побутової хімії в Україні. Також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище компанії. Проведене ... -
Управління просуванням у соціальних мережах послуг компанії на ринку громадського харчування
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано управління просуванням послуг компанії на ринку громадського харчування через соціальні мережі. Об’єкт розроблення: процес управління маркетинговими комунікаціями компанії на ринку ...