Перегляд Магістри за датою
Зараз показуються 41-60 з 74
-
Імплементація маркетингових стратегічних рішень в діяльність підприємства
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі проаналізовано імплементцацію маркетингових стратегічних рішень кав’ярні «Berry Avenue», а також досліджено внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) ... -
Формування стратегії просування компанії на ринку медичних товарів
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі було досліджено маркетингову діяльність підприємства на ринку медичних товарів. Виявлено управлінську проблему підприємства, що полягає у незначний частці бренду на ринку В2В та необхідності ... -
Стратегія просування зоологічних товарів на споживчому ринку
(2022-12-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано діючу на підприємстві ТОВ «ZooComplex» стратегію просування зоотоварів, виявлено проблеми, пов’язані із неефективною системою Інтернет-маркетингу, запропоновано шляхи побудови ... -
Розробка програми просування послуг на споживчому ринку
(2022-12-09)В даній кваліфікаційній роботі було розроблено програму просування послуг магазину музичних товарів. Об’єкт дослідження – комерційна діяльність підприємства під назвою «ТРЕМБІТА» (Юридична назва ТОВ «ТРЕМБІТА»), яке ... -
Формування комплексу маркетингових комунікацій для власної торгової марки ритейлера
(2022-12-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства на товарів краси та здоров’я, також дослідженні внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) компанії. ... -
Розроблення маркетингової комунікаційної стратегії школи англійської мови FRIENDS English Club
(2022-12-09)У кваліфікаційній роботі досліджено підприємство – ТОВ «ФРЕНДС IНГЛIШ КЛАБ» у м. Дніпро. Робота має тісний зв'язок з роботами з інтернет маркетингових досліджень, бренд менеджменту, економічного обґрунтування маркетингових ... -
Стратегія просування товарів мережі магазинів на споживчому ринку
(2022-12-09)Об’єкт дослідження: процес управління маркетинговою діяльністю компанії на споживчому ринку. Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення та удосконалення теоретико-методологічних складових стратегії просування товарів мережі ... -
Формування маркетингової збутової стратегії промислового підприємства
(2022-12-09)Посилення конкуренції і насичення ринків продукцією змушують підприємства витрачати багато коштів і сил на просування продукції. Грамотне управління маркетингом має допомогти організації вижити в жорсткій конкуренції, ... -
Рекламна стратегія роздрібного підприємства в умовах кризи
(2022-12-09)В кваліфікаційній роботі проаналізовано внутрішнє середовище підприємства, маркетингову та рекламну діяльність підприємства, а також наявну рекламну стратегію. Також проаналізовано зовнішнє середовище підприємства, визначено ... -
Управління Інтернет-маркетинговими комунікаціями компанії на ринку побутової техніки України
(2022-12-09)Об'єкт дослідження: процес управління маркетинговою діяльністю компанії. Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення й удосконалення теоретико-методологічних аспектів управління Інтернет-маркетинговими комунікаціями компанії ... -
Удосконалення маркетингової діяльності туристичного агентства
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проведені дослідження з метою виявлення напрямів щодо вдосконалення маркетингової діяльності на прикладі ТОВ «ТРЕВЕЛ СТЕП». Об’єкт роботи: маркетингова діяльність підприємства на ринку туристичних ... -
Маркетингова комунікаційна стратегія рекламної агенції
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність агенції на ринку маркетингових послуг. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) середовище підприємства. Проведено маркетингове дослідження на предмет визначення ... -
Розробка маркетингової стратегії просування digital-агенції в мережі Інтернет
(2023-12-08)Digital агенції відіграють ключову роль у сучасній економіці, виступаючи як важлива складова для розвитку бізнесів. Вони допомагають компаніям адаптуватися до швидкозмінних технологічних умов, забезпечуючи ефективну ... -
Розробка SMM-стратегії підприємства на ринку послуг
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано особливості формування SMM-стратегії підприємствам на на рику послуг. Проведено аналіз стану ринку громадського харчування. Було проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ... -
Формування збутової стратегії аграрного підприємства в умовах воєнного стану
(2023-12-08)В кваліфікаційній роботі проаналізовано: теоретичний матеріал про формування збутової стратегії, аграрний сектор ринку України та Світу, маркетингові та економічні показники ФГ «Фостаченко», дані опитувань та вітчизняну і ... -
Стратегія просування підприємства громадського харчування в соціальних мережах
(2023-12-08)В кваліфікаціййній роботі проаналізовано маркетингову діяльність закладу громадського харчування на ринку у Дніпропетровський області, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe ... -
Управління маркетинговими проєктами громадської спілки
(2023-12-08)Об’єкт кваліфікаційної роботи дослідження − процес управління маркетинговою діяльністю організації. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є удосконалення теоретико−методологічних складових управління маркетинговими ... -
Розробка програми просування товарів та послуг підприємства на ринку HoReCa
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі було вивчено розробку стратегії просування асортименту товарів та послуг підприємства на ринку HoReCa, а також проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього оточення організації. Проведено ... -
Управління лояльністю персоналу в IT-сфері
(2023-12-08)Пояснювальна записка: 91 с., 25 рис., 20 табл. та 1 додаток, 32 джерела. Кваліфікаційна робота присвячена управлінню лояльністю персоналу ТОВ »LANARS» на ринку інформаційних технологій. На основі маркетингового дослідження ... -
Управління маркетинговою діяльністю компанії на ринку консалтингових послуг
(2023-12-08)В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз маркетингової діяльності компанії на ринку консалтингових послуг, яка спеціалізується на консультуванні бухгалтерської та управлінської діяльності, а також розробкою програмного ...